Αρχείο κατηγορίας Εκδηλώσεις

Η «Λεσβιακή Παροικία» έκοψε τη βασιλόπιτά της

Την Κυριακή το μεσημέρι, 24 Ιανουαρίου 2016, καλωσορίσαμε και επίσημα τον Καινούργιο Χρόνο, κάνοντάς του όλες τις γνωστές τεμενάδες και τα έθιμα για να τον καλοπιάσουμε. Και φαίνεται πως τα καταφέραμε πολύ καλά, γιατί πολλοί Μυτιληνιοί και φίλοι της Λέσβου, που γέμισαν τη μεγάλη αίθουσα στον Α’ όροφο του Ξενοδοχείου «Αμαλία» στο Σύνταγμα, ομολόγησαν πως μ’ όλα αυτά, πέρασαν πολύ όμορφα.

Ξεκινήσαμε με το καλωσόρισμα και τις ευχές της πρόεδρου κυρίας Καίτης Μεσσηνέζη-Πλατσή, προς τα μέλη και τους φίλους της «Λεσβιακής Παροικίας» καθώς επίσης και προς την Περιφερειάρχη κ. Χριστιάνα Καλογήρου, η οποία ήταν παρούσα, αφού πάντα ανταποκρίνεται στα καλέσματα της «Λεσβιακής Παροικίας».

Η Πρόεδρος και το ΔΣ της "Λεσβιακής Παροικίας"

Η Πρόεδρος και το ΔΣ της “Λεσβιακής Παροικίας”

Η κυρία Μεσσηνέζη δεν παρέλειψε να μιλήσει και για τη στήριξη του Συλλόγου της «Λ.Π.» τόσο στον αγώνα για την υποψηφιότητα της Λέσβου ως Πολιτιστικής Πρωτεύουσας το 2021, όσο και για την απονομή του Νόμπελ Ειρήνης στους κατοίκους της, για την προσφορά τους στη διάσωση και περίθαλψη των προσφύγων.

Στη συνέχεια ευχές απηύθυνε σ’ όλους η κυρία Περιφερειάρχης που αναφέρθηκε στις τεράστιες δυσκολίες που πέρασε και περνά το νησί μας, εξαιτίας του προσφυγικού ζητήματος. Μηνύματα με ευχές για καλή και δημιουργική χρονιά, έστειλαν ο Μητροπολίτης Μυτιλήνης Σεβασμιότατος κ.κ. Ιάκωβος και ο Δήμαρχος Λέσβου κ. Σπύρος Γαληνός.

Η Περιφερειάρχης Β.Α. κ. Χριστιάνα Καλογήρου, απευθύνει ευχές.

Η Περιφερειάρχης Β.Α. κ. Χριστιάνα Καλογήρου, απευθύνει ευχές.

Θερμές όσο και συγκινητικές ήταν οι ευχές και τα λίγα λόγια που είπε και ο Επίτιμος Πρόεδρος, κ. Τάκης Χατζηαναγνώστου που παρόλη την παγωνιά έξω βρέθηκε εκεί, στη ζεστή συντροφιά της «Παροικίας», γιατί όπως ανέφερε κι ο ίδιος δεν έχει λείψει από καμία Κοπή Πίτας της «Λεσβιακής Παροικίας», τα πενήντα χρόνια από την ίδρυσή της. Ευχήθηκαν επίσης στους παριστάμενους, ο Ναύαρχος κ. Δημήτρης Παπαγιαννίδης και ο Πρόεδρος της ΟΛΣΑ κ. Νεκτάριος Βακάλης.

Ο Επίτιμος Πρόεδρος της "Λ.Π." κ. Τάκης Χατζηαναγνώστου με την παρέα του, πλαισιώνεται από την Πρόεδρο κ. Καίτη Μεσσηνέζη - Πλατσή και τον κ. Στράτο Δουκάκη

Ο Επίτιμος Πρόεδρος της “Λ.Π.” κ. Τάκης Χατζηαναγνώστου με την παρέα του, πλαισιώνεται από την Πρόεδρο κ. Καίτη Μεσσηνέζη – Πλατσή και τον κ. Στράτο Δουκάκη

Ο Ναύαρχος κ. Δ. Παπαγιαννίδης απευθύνει ευχές

Ο Ναύαρχος κ. Δ. Παπαγιαννίδης απευθύνει ευχές

Ακολούθησε η βράβευση του κ. Νίκου Παπαδημητρίου, ο οποίος τόσο μέσω του Ψηφιακού Μουσείου «Γεώργιος Ιακωβίδης» στα Χύδηρα, όσο και μέσω του Ιδρύματος «Νικόλαος Γ. Παπαδημητρίου», προσέφερε και προσφέρει ανεκτίμητες υπηρεσίες στο νησί μας και στη σπουδάζουσα νεολαία, που διακρίνεται στα γράμματα και στις τέχνες. Στον κ. Παπαδημητρίου παρέδωσε η πρόεδρος της «Λ.Π.» πλακέτα του Συλλόγου και ο τιμώμενος ευχαριστώντας την «Παροικία», μίλησε από καρδιάς. Ιδιαίτερα ευχαρίστησε και την σύζυγό του Μάρω, για την στήριξή της στις αναζητήσεις και τις προσπάθειές του. Παρών στη γιορτή, ήταν και ο Πρόεδρος του Συλλόγου των Υποτρόφων του Ιδρύματος Παπαδημητρίου, που αριθμεί σήμερα τετρακόσια πενήντα άτομα.

Ο κ. Νίκος Παπαδημητρίου κατά την παραλαβή της πλακέτας βράβευσής του, από την Πρόεδρο της "Λ.Π."

Ο κ. Νίκος Παπαδημητρίου κατά την παραλαβή της πλακέτας βράβευσής του, από την Πρόεδρο της “Λ.Π.”

Η κ. Καίτη Μεσσηνέζη – Πλατσή, στη συνέχεια, πλαισιωμένη από τα μέλη του Δ.Σ. της Παροικίας, έκοψε τη Βασιλόπιττα. Τυχερή της γιορτής, αναδείχτηκε μετά από κλήρωση η κυρία Λίλιαν Σαραντίτη που κέρδισε ένα ασημένιο φλουρί.

Η τυχερή του φλουριού (αριστερά) κ. Λίλιαν Σαραντίτη, η κ. Μεσσηνέζη-Πλατσή και η κ. Σαμαρέλλη-Τζερμιά

Η τυχερή του φλουριού (αριστερά) κ. Λίλιαν Σαραντίτη, η κ. Μεσσηνέζη-Πλατσή και η κ. Σαμαρέλλη-Τζερμιά

Να είναι γερή και πάντα τυχερή.

Το "ποδαρικό" από τον Μεσοτοπίτη κ. Δ. Νοικοκύρη-Σαμαρά

Το “ποδαρικό” από τον Μεσοτοπίτη κ. Δ. Νοικοκύρη-Σαμαρά

Έφτασε και η ώρα του φαγητού, όπου οι παρευρισκόμενοι σερβιρίστηκαν από τον πλούσιο και νοστιμότατο μπουφέ του Ξενοδοχείου. Η εκδήλωση περιελάμβανε και λαχειοφόρο αγορά, με πολλά δώρα.

Η ζωντανή μουσική και τα τραγούδια, έφεραν κέφι και μετά από λίγο, ξεσήκωσαν τον κόσμο για χορό.

Ήρθε και η σειρά του χορευτικού, των «Γλεντιστάδων» του Συλλόγου Μεσοτοπιτών «Η Αναγέννηση», που χόρεψαν με τις παραδοσιακές φορεσιές τους και ζωντάνεψαν τα έθιμα του «ποδαρικού», με τους συμβολισμούς και τις πλουσιότατες ευχές του.

P1000702

Οι "Γλεντιστάδες" εν δράσει

Οι “Γλεντιστάδες” εν δράσει

Μια επιτυχημένη γιορτή ήταν η «Κοπή της Πίτας», η πεντηκοστή κατά σειρά της Λεσβιακής Παροικίας, λαμπρή στο πείσμα των καιρών. Συγκέντρωσε τους Λέσβιους και τους φίλους και δυνάμωσε τους δεσμούς με το αγαπημένο νησί τη Λέσβο, πασίγνωστο πια σ’ όλο τον κόσμο και για την ομορφιά και την ανθρωπιά των κατοίκων του.

 

 

Λέσχη παλιού ποιοτικού κινηματογράφου

Αίθουσα της «Λεσβιακής Παροικίας», Ζήνωνος 29-31

Όπως αποφασίστηκε από το Δ.Σ. της Παροικίας, από τον Ιανουάριο του 2016 θα προβάλλονται στην αίθουσα της Παροικίας, Κυριακές μεσημέρι, σε ημερομηνίες που θα ανακοινωνομται από το περιοδικό μας, και ηλεκτρονικά, παλιές ποιοτικές ταινίες γνωστών σκηνοθετών του διεθνούς κινηματογράφου.

Οι ταινίες είναι ευγενική προσφορά προς τη «Λεσβιακή Παροικία» του γνωστού συμπατριώτη μας σημαντικού συλλέκτη Παναγιώτη Αλεξέλλη.

lesxi-kinimatographou

Αρχίζουμε την Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016στις 12.00 το μεσημέρι , με την ταινία:

«Μονομαχία στον ήλιο»

Παραγωγή της εταιρίας του Ντέιβιντ Σέλζνικ, σε σκηνοθεσία του Κίνγκ Βίντορ, με τους: Γκρέκορι Πεκ, Τζόζεφ Κότεν, & ΤζένιφερΤζόουνς.

Πρόκειται για ένα πραγματικά πολύ όμορφο αισθηματικό γουέστερν, στο οποίο απουσιάζουν τα συνηθισμένα κλισέ. Σε αυτό το “διαφορετικό και ιδιόμορφο” γουέστερν κυριαρχεί… ο έρωτας. Μια δυναμική μιγάς γίνεται το επίκεντρο του έρωτα δυο αντρών, με διαφορετικούς χαρακτήρες. Η ταινία κορυφώνεται σε ένα σπαρακτικό φινάλε που θυμίζει τραγωδία.

Σας περιμένουμε, η είσοδος είναι ελεύθερη

Πληροφορίες & δηλώσεις στο τηλέφωνο: 210 5237789

Κοπή βασιλόπιτας 2016

Αγαπητά μέλη και φίλοι της «Παροικίας», το Διοικητικό Συμβούλιο μας σας εύχεται από καρδιάς η καινούργια χρονιά να είναι με υγεία και ειρήνη για όλους. Φέτος  θα κόψουμε την πατροπαράδοτη βασιλόπιτα μας την Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2016, στις 12.00-05.00 μ.μ.στο Ξενοδοχείο «Αμαλία», Λ. Αμαλίας 10,  στο Σύνταγμα.

Η εκδήλωσή μας  περιλαμβάνει πλούσιο μπουφέ με φαγητά και σαλάτες, αναψυκτικά, κρασί, και γλυκά. Ο τυχερός της βασιλόπιτας θα κερδίσει ένα φλουρί.

Μας δίνεται η ευκαιρία να βρεθούμε όλοι μαζί, να ανταλλάξουμε τις ευχές μας και να διασκεδάσουμε με ζωντανή μουσική.

Το χορευτικό σχήμα του Συλλόγου Μεσοτοπιτών, η «Αναγέννηση», θα αποδώσει Λεσβιακούς χορούς.

Πληροφορίες, δηλώσεις στο τηλέφωνο του συλλόγου: 2105237789.