ΠΕΜΠΤΗ 28-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29 -ΣΑΒΒΑΤΟ 30 ΙΟΥΛΙΟΥ
Στην πλατεία Συντάγματος θα “στηθεί” μία μεγάλη “έκθεση” – ένα ειδικό εκθεσιακό περίπτερο – stand αποκλειστικά για το νησί της Λέσβου, ώστε να μπορούν να εκτεθούν τόσο το κατάλληλο διαφημιστικό υλικό (banners, φυλλάδια, αφίσες, εκπτωτικά πακέτα ακτοπλοϊκών εταιρειών, προσφορές ξενοδοχείων, κ.α.), όσο και αντιπροσωπευτικά προϊόντα του νησιού, προκειμένου να διεξάγονται γευσιγνωστικές δοκιμές στους διερχομένους.
Tο τελευταίο διάστημα έχουν πραγματοποιηθεί στη Μυτιλήνη και στην Αθήνα μια σειρά από συσκέψεις τουριστικών φορέων του νησιού, προκειμένου να αποφασιστεί η από κοινού με το Υπουργείο Τουρισμού – Ε.Ο.Τ. ακολουθητέα τακτική marketing, ώστε να επιτευχθεί η στο μέτρο του εφικτού, αναστροφή του δυσμενούς κλίματος που έχει δημιουργηθεί για τη Λέσβο λόγου των μεταναστευτικών – προσφυγικών ροών, καθώς και περιορισμός των αρνητικών οικονομικών συνεπειών που υφίσταται το νησί λόγω της μειωμένης προσέλευσης επισκεπτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Ανάμεσα στις πολλές προτάσεις που υιοθετήθηκαν, είναι και η καμπάνια στο metro της Αθήνας, η οποία ήταν μια ευγενική προσφορά της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε., ως αντισταθμιστική χορηγία, για τις συνέπειες που υφίσταται το νησί μας από το τεράστιο βάρος που έχει “σηκώσει”, σε σχέση με το μεταναστευτικό – προσφυγικό ζήτημα.
Παρόλο ότι η εν λόγω εκστρατεία έχει ξεκινήσει, με στόχο την προσέλκυση αναποφάσιστων χρηστών του metro, προκειμένου να επισκεφθούν το νησί μας τους ερχόμενους Αύγουστο & Σεπτέμβριο, το Υπουργείο Τουρισμού – ΕΟΤ έδωσε τη δυνατότητα στο Δήμο και το Επιμελητήριο Λέσβου, να οργανώσουν επιπλέον και συμπληρωματικά, μία δυναμική παρουσίαση του νησιού στο χώρο του Συντάγματος την ερχόμενη εβδομάδα.
Σύμφωνα με το σχεδιασμό, η παρουσίαση αυτή της Λέσβου θα απευθύνεται στους διερχόμενους από το Σύνταγμα πολίτες και θα βασίζεται σε μία πλήρη απεικόνιση της τουριστικής και παραγωγικής φυσιογνωμίας του νησιού. Κυρίαρχη θέση σε όλη την καμπάνια, θα έχουν τα οικονομικά πακέτα διακοπών που προσφέρουν τα ξενοδοχεία της Λέσβου, η εφαρμοζόμενη εκπτωτική πολιτική από τις δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες που συνδέουν το νησί με την πρωτεύουσα και η πλούσια γαστρονομία – τοπικά προϊόντα του νησιού.
Για να πραγματοποιηθεί η εν λόγω καμπάνια και να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα, θα “στηθεί” στο χώρο του Συντάγματος μία μεγάλη “έκθεση” – ένα ειδικό εκθεσιακό περίπτερο – stand αποκλειστικά για το νησί της Λέσβου, ώστε να μπορούν να εκτεθούν τόσο το κατάλληλο διαφημιστικό υλικό (banners, φυλλάδια, αφίσες, εκπτωτικά πακέτα ακτοπλοϊκών εταιρειών, προσφορές ξενοδοχείων, κ.α.), όσο και αντιπροσωπευτικά προϊόντα του νησιού, προκειμένου να διεξάγονται γευσιγνωστικές δοκιμές στους διερχομένους.
Η ουσιαστική αυτή “έκθεση” της Λέσβου στους Αθηναίους, θα διαρκέσει 3 ημέρες και συγκεκριμένα από Πέμπτη 28 μέχρι και Σάββατο 30 Ιουλίου 2016 (από 9 π.μ. έως τις 10 μ.μ.). Επιπλέον, κατά τακτά διαστήματα, θα υπάρξει προσπάθεια να διοργανώθούν σε συνεργασία με την ΟΛΣΑ και τους συλλόγους της Αθήνας, διάφορα πολιτιστικά δρώμενα, ενώ το όλο εγχείρημα θα τύχει της πανελλήνιας προβολής από τα εθνικής εμβέλειας μέσα μαζικής επικοινωνίας.